Daisypath Anniversary tickers
من و عزیزانم در احاطه ی نور خدا هستیم, که هیچ چیز منفی نمی تواند در آن رسوخ کند.
رژیم میگیریم - خانه فلفل بانو و شوهرخان



























خانه فلفل بانو و شوهرخان

+بسم الله الرحمن الرحیم وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ+-ما دو عاشقیم که از خود و زندگیه قشنگ مشترکمون می نویسیم

پینوشت اضافه شد

خب عرضم به حضورتان که چند روزی هست با هلیا جون یه رژیمی رو شروع کردیم که کالری های مصرفی خودمونو مینویسیم

من باید در روز طبق قد و وزنم ١٧٠٠ کالری مصرف کنم اگه بخوام نه چاق بشم نه لاغر یعنی مورد نیاز بدنم انقدر کالری هستش

اول تصمیم گرفتم مقدار کالری ام رو خیلی بیارم پایین تا زودی لاغر شم

ولی وقتی دیروز بعدازظهر با یکی از همکارام که کلی اینکارست و تمام دکترهای لاغری تهران رو رفته و سابقه طولایی (!!!) در این رابطه داره و همه تو اداره در این رابطه از اون مشاوره میگیرن گفتم میخوام این کارو بکنم گفتن نکن که اشتباه !!

گفت اگه یهو میزان کالریتو بیاری پایین بدنت سوخت و سازش میاد پایین و دیگه اگه یه روز به وزن دلخواهتم رسیدی دیگه دامنه اصلی میزان کالریتم پایین اومده و بدنت خودشو باشرایط وفق داده و اگه ١٢٠٠ هم استفاده کنی به فرض , چاق میشی !!

و البته این مشاوره من ۵/١ ساعت طول کشید!!

و به این نتیجه رسیدیم که کم کم شروع به کم کردن کالریهای مصرفی کنم

و بیشترم میزان کالری های مصرفیم میوه جات باشه

روز اول که ٨٠٠ کالری استفاده کردم

و دیروز هم اینارو خوردم:

صبحانه : یک کفه دست نان + عسل + چای تلخ = ١٠٠ کالری

میان وعده :یک چهارم یه موز متوسط = ٢٠ کالری

ناهار :یک کفه دست نان + عسل =١٠٠ کالری

عصر : یک عدد و نیم کلوچه با چای تلخ = ٢٠٠ ک

و دوتا لیمو شیرین = ٧٠ک

شام = شش تا نان سخاری(‌هر نان سوخاری ٢۵ک داره) + یک نصفه قوطی کبریت پنیر و یک و نیم خیار =٢۵٠ ک

مجموع کالری دریافتی :٧۴٠ ( با وجودی که کلی هم نا پرهیزی کردم به نظر خودم میبینید که کالری کمی دریافت کردم )

از اونجا که پسورد وب هیلا جون به دستم نرسید تصمیم گرفتم چرا که تو همینجا هر روز ننویسم

ولی باید سطح کالریمو یکمی بیارم بالاتر (‌چون من از زمانی که یادم میاد دارم کم میخورم پس شامل اون قانون همکارمون شده ام !! خب پس اینم از این )

دیروز بعداز ظهر رفتم معاینه چشمم رو هم انجام دادم

راستی میزان کالری غذا ها رو میتونید از اینجا ببینید http://www.nipc.net/darman/feed11.htm

اگه نبود توی گوگل اسم غذا رو بزنید کنارشم بنویسید کالری با یه سرچ براتون میارهچشمک

پینوشت : توضیح درباره کم کردن به مرور کالری که همکارم بهم گفت و من هنوز هم این رو رعایت نکردم و حدود ٨٠٠ تا در روز درام استفاده میکنم :همین ایمیلی که نوشتم
منظور همکارم اینه که مثلا یهو 200 از اون کالری پایه کم کن ( مثلا 1700 کالری را 200 تا ازش کم کن میشه 1500 تا ) پس چند روز 1500 تا استفاده میکنم بعد یه چند روز1200 بعد 1000 و دیگه از 800 تا پایین نیاد و اون 800 هم باید بیشتر شامل میوه و سبزیجات باشه تا سوخت و سازت و ببره بالا

| چهارشنبه ٢٩ مهر ۱۳۸۸ | ۸:٠۳ ‎ق.ظ | فلفل بانو نظرات () |